چند عکس از توحش داعشی ها
نوشته شده توسط : فرهاد

وحشی گری به تمام معنا :

قطع دست مردی در سوریه توسط داعش:

اعدامی های داعش درسوریه :

ذبح سرباز عراقی توسط داعش  :

چه چیزی غیر از وحشیگری می توان به این تصویر گفت :

اعدام به جرم تکفیری نبودن :

.

.

.

.

.

.

.

می شد عکس های دیگری گذاشت اما چه کنم همین ها نیز برای هیچ انسانی قابل دیدن نیست .





:: موضوعات مرتبط: چند عکس از توحش داعشی ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 4007
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
گمنام در تاریخ : 1393/7/19/6 - - گفته است :

قرآن بجز از وصف علی آیه ندارد
ایمان بجز از حب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتا که علی نور بود سایه ندارد.

عید غدیر پیشاپیش مبارک.

هیئت متوسلین به حضرت زهرا(س)خرم آباد  motavaselin-alzahra.loxblog.com

فرهاد :

با سلام اینجانب خدمت تمام مسلمانان جهان و ارادتمندان به امام علی (ع) در تمام دنیا در هر لباس و مسلکی این عید بزرگ را تبریک و تهنیت عرض می کنم .


/weblog/file/img/m.jpg
Hamid در تاریخ : 1393/7/15/2 - - گفته است :

Dadash, edame bede, vaghean dg shoresho dar avordan, khodaya aghebate ma ra b kheir kon

فرهاد :

سلام بر برادر بزرگوارم آقا حمید ،

تاریخ نشون داده که وجدان های بیدار در هر جامعه ای با خشونت و وحشی گری و توسل به زور مخالف هستند ، حال اگر به اسم دین باشد که دیگر جای خود دارد ، انشاء ا... که خداوند این جانی های بالفطره را به سزای عملشان برساند الهی آمین .


/weblog/file/img/m.jpg
میر محمد در تاریخ : 1393/6/28/5 - - گفته است :

اللهم عجل لولیک الفرج
مجددا سلام
برادرم نیت پاک شما را دانستم-با علما نیز مشورت کردم-سعی میکنم شدت کمتری در مباحثم داشته باشم ولیکن از مواضعم پایین نمی آیم.
«مثل اهل بیت من چون کشتی نوح است که هرکس بر آن سوار شد نجاة یافت و هرکس بر جای ماند هلاک شد و مثل اهل بیت من همچون باب حطه در بنی اسرائیل است»پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)
امیدوارم بیشتر ارتباط داشته باشیم.
لبیک یا حسین
لبیک یا مهدی
یاعلی مدد

فرهاد :

برای خاتمه این بحث ، یک دعا می کنم همه آنهایی که این مطلب را  می خوانند آمین بگویند خدایا به همه مسلمانانی که در دنیا هستند اعم از شیعه و سنی و... با تمام مذاهب آن فهمی عطا فرما که بدانند همان اسرائیلی که در ضاحیه لبنان شیعیان را کشت در نوار غزه اهل سنت را کشته و هم اکنون نیز از پشتیبانان هر فتنه تفرقه انگیز مذهبی در بین مسلمانان جهان،  بصورت آشکار و پنهان است ، پس خدایا آگاهی و بصیرتی عطافرما که بدانیم برادر مسلمان ما در هر نقطه ای از کره زمین هم کیش و هم دین ماست و دشمن ما استکبار جهانی و ایادی آن است خدایا دوستان مسلمانان را حفظ و این گونه دشمنان آنها را  که به صورت قطعی قابل هدایت نیستند ، نیست و نابود بفرما ، الهی آمین .

 


/weblog/file/img/m.jpg
میر محمد در تاریخ : 1393/6/27/4 - - گفته است :

بسم الله الرحمن الرحیم
بسم رب العلی العظیم
سلام علیک
برادر عزیز دل
در جواب نظر این بنده حقیر کم لطفی کردی
در جواب طوری بیان نمودید که گویی این بنده
افراط گرا- ضد انسانیت- ضد قومیت –ضد مذهب-و ضد سایرادیان وو...
من حقیر در وب خود جز حرف علما چیزی بیان ننمودم-و هیچ توهین و لعنی نکردم
بنده حقیربا برادرانم(اهل سنت)هیچ مشکلی ندارم و حتی با آنها ارتباط و مصاحفه دارم
خواهشا زود قضاوت نکنید- من گوشه ای از ظلم بر پهلو شکسته ام و پدرم
را با کمترین شدت بیان مینمایم-و مسبب این جریان را برادران اهل سنت نمیدانم
یا علی مولا

فرهاد :

سلام برادر من ، اینکه می گویم الان نباید به اختلافات دامن زد نظر همه علماء بزرگ شیعه است اما آنچه شما نوشته اید مباحثی است که حتی در صورت درست بودن ، بستر ساز ایجاد اختلافات مذهبی است و این امر آلان در این برهه زمانی که دشمنان اسلام مترصد چنین فرصت هایی هستند موضوع درستی نیست ، از سوی دیگر مطالب داخل اینترنت در تمام دنیا منتشر می گردد و ممکن است افراد سطحی نگر با خواندن همین مطلب ساده شما باز هم ، متوجه نیت قلبی شما نشوند که این امر نیز تبعات خود را دارد .

گفتنی است که من کتاب شبهای پیشاور را خوانده ام ، مطالعات مذهبی نسبتا خوبی دارم ، تقریبا بصورت هفتگی در یک جلسه مذهبی شرکت می نمایم و یک شیعه هستم .


/weblog/file/img/m.jpg
میر محمد در تاریخ : 1393/6/25/2 - - گفته است :

بسم الرب الشهدا و الصدیقین
برادر گلم شیعه مظلومست از آغاز اسلام
هر که تحمل این رنج ها را ندارد شیعه نیست
یه مبارز جبهه مقاومت که اهل لبنان بود به ما میگفت: سر من میل بریدن دارد-تو بین تمام حرفهایش همین کلید در ذهن من شد
سر من میل بریدن دارد
لبیک یا حسین

فرهاد :

هم وطن ، هم کیش و هم مذهب من ،

من هفت سال با برادران اهل سنت خود در کردستان زندگی کرده ام ، انسانهایی بسیار صادق ، درست کار ، با مرام ، خدا دوست ، مهمان نواز و ..... هر چه از خوبیهای آنان بگویم ، کم گفته ام ، داعش شیعه و سنی و اهل کتاب و ایزدی و ... را فرق نمی گذارد و هر کس که با آنان نباشد را تکفیر می نمایند موضوع مذهب نیست ، موضوع انسانیت است ، هر مرامی که در آن انسانیت باشد افراطی گری و تفریط در آن جایی ندارد و بزرگان عالم تشیع و تسنن درایران بر وحدت ، همدلی ، بزرگنمایی مشترکات ،  حذف اختلافات مذهبی و تقریب مذاهب اسلام تأکید دارند ، بگذاریم اختلافات مذهبی را در مباحثه های علمی بین علماء  مذاهب ، در حوزه های علمیه حل و فصل نمایند .درود بر تمام اقوام سرزمین من ایران ترک لر کرد فارس بلوچ ترکمن و...  ، درود بر تمام مردمان ایران اسلامی امان ، شیعه ، سنی ،  مسیحی ، یهودی ، زرتشتی و .... هرکس که در ایران زندگی می کند و به ایرانی بودنش افتخار می کند .


/weblog/file/img/m.jpg
Fardin در تاریخ : 1393/6/23/7 - - گفته است :

خوب بود
ولی عکسه اقا از همه بهتر بود
اون عکسای خونیتو بردار گریم گرفت

فرهاد :

می خوام بردارم ولی اگر بردارم عمق جنایت این نامردا مشخص نمی شه


/weblog/file/img/m.jpg
آرتمیس در تاریخ : 1393/6/22/6 - - گفته است :

وای خدا وحشتناکه.. دل ادم کباب میشه

فرهاد :

ببخشید از این که صحنه ها وحشتناکه ولی چاره ای نیست از بیان حقیقت این گرگها


/weblog/file/img/m.jpg
مجید در تاریخ : 1393/6/20/4 - - گفته است :

ضامن فرداي تو وجدان توست

صورت زيبا فقط زندان توست

عشق اگر خواهي ، قفس بايد شکست

هرچه زیبایش کنی ، مشکل تر است .

فرهاد :

سلام
آقا مجید ممنون از حضورت در این سایت و شعر قشنگت

آدم رو یاد این شعر می اندازه ( تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز  ..... ) .


/weblog/file/img/m.jpg
ساغر در تاریخ : 1393/6/15/6 - - گفته است :

ینی بیشتر ازینم میشه دنیا ب فساد و وحشی گری بیفته پس امام زمان چرا ظهور نمیکنن ازین بد ترم مگه میشه ؟؟؟؟((

فرهاد:

با سلام خدمت شما عزیز بزرگوار ، ممنون از حضورتون دراین سایت ، برخی از این مطالبی که برای این سایت گرد آوری کرده ام را خودم نمی توانستم نگاه کنم ، از بس که ناراحت کننده بود ، عکس یک دختر 5 ساله سربریده و.... خدا لعنتشون کنه و خدا در ظهور صاحب و ولی امر ما تعجیل کنه انشاء ا....  .


/weblog/file/img/m.jpg
ساغر در تاریخ : 1393/6/13/4 - - گفته است :

واییییییی واییییییییی ب این مردم وحشی

فرهاد :

سلام خانم ، وحشی گری در قرن 21 با این افراد معنی پیدا می کنه .



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: